Cat e ceasul? – 4 ture de noroi


Duminica 8 iunie s-a desfasurat a XII-a editie de Cupa Concordia la MTB Cross Country. Echipa noastra, Maros Sport a semnat condica de prezenta si in acest an, fiind un concurs care ne place, intr-un mediu cat se poate de natural si prietenos.

In acest an baietii de la Clubul de Turism Concordia au apelat la un traseu folosit si acum doi ani. Am fost prezenti si atunci cand eu am reusit sa castig in fata colegului meu Tudor Radu, in special datorita modului meu de abordare a traseului noroios, chiar lutos intr-o anumita zona.
Si de data aceasta se anunta noroi. Acum insa am mers mult mai pregatiti, atat eu cat si Tudor am incaltand noile biciclete FOCUS cu cauciucuri Continental Cross Country de 1,5 puse la dispozitie de catre firma Maros Sport.

Au participat aproximativ 70 de rideri din Lugoj ,Tipari, Timisoara, Arad, Cluj, Targu Mures, Sibiu, Resita, Bucuresti, Otelu Rosu, Faget, Tomesti , Oradea, Baia Mare si Zalau impartiti in 5 categorii: Elite, Seniori, Juniori, Fete Senioare, Fete Junioare.

La categoria Elite open s-au inscris 11 concurenti care au avut de parcurs 4 ture de traseu a cate 7 km / tur. Primele 5 pozitii au fost ocupate de catre clujenii:
1. Miron Elisei 01:24:18 (adica eu 😛 )
2. Radu Tudor 01:27:26
3. Sabau Vlad 01:28:25
4. Mihai Olar 01:30:31
5. Boldi Dan 01:41:08

La categoria Seniori s-au inscris 31 de concurenti care au avut de parcurs 3 tururi. Castigator a fost Bogdanescu Laurentiu 01:07:26 (zis Pantani). La aceasta categorie s-a inscris si clujeanul nostru Voicu Penciulescu care a terminat pe locul 12 cu timpul de 01:26:05

Startul a fost comun pentru toate categoriile si s-a dat in jurul orei 11. A preluat conducerea plutonului Tudor, urmat de Vlad si Oli in timp ce eu analizam din spate cursa. Aveam doua alternative: sa castig sau sa pierd. Mi-era frica ca voi pierde asa ca am preluat conducerea de pe a doua urcare si am fortat prin iarba mare, ne calcata inca detasandu-ma cu cateva secunde de colegii mei si de restul concurentilor. Chiar daca nu a fost atat noroi cat as fi vrut eu am reusit sa ma detasez tot mai mult de la un tur la altul dar ma asteptam ca in orice moment sa fiu ajuns de colegul meu Tudor. Pe finalul turului 3 si incepatul turului 4 mi-am dat seama ca nu mai are nici o sansa sa ma ajunga, astfel ca mi-am permis ca ultimul tur sa-l parcurg la un ritm ceva mai lent. Am terminat dupa o ora si 24 min cele 4 tururi, pe locul 1 fiind rasplatit cu un un ceas de firma si cateva foi romanesti de 100.

Felicitari organizatorilor, sponsorilor si tuturor celor implicati in acest event, inclusiv concurentilor. Inca odata ati demonstrat ca la capitolul organizare si premiere sunteti cu cateva trepte mai sus decat asa zisele oficialitati cicliste din Romania. Cred ca nu mai este cazul sa fac comparatie intre un concurs de genul Cupa Concordia si Cupa Federatiei sau Campionatele Nationale…

Un comentariu

  1. numai vorbe de lauda, ne bucuram tare mult, va asteptam si la anul! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu